ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 12:45
تو را سرزنشت میکنند به خاطر اینکه از خودت مراقبت میکنی
به خاطر اینکه وقتی گشنه ات شد چیزی درست میکنی و میخوری
مسخره ست
قهر میکنند باهات سر این
اونها میخوان
تو عصبی بشی
گشنت باشه
بدخواب باشی
تا مثل خودشون غر غرو و عصبی بشی
و اونوقت بهت برست افسرده بزنن
و باهات هرکاری خواستن بکنن
عصبانی میشن از این که ببینن تو مراقب خودتی و حالت
هه
محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 12:45
وقتی بی صدا تنها بودی
فراموش کردن خبر گرفتن های تورو
رعنا
بسه
بس کن دادن عشق رو
نگرفتن... هیچ ...
محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 12:45
QUALITY TURNS ME ON !
محکم باش رعنای من...
ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 12:45
میدانم
از رویایی با تنهایی خود هراس دارم ...
دروغ چرا ...
من هم انسانم!
محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 12:45
برام عجیب به نظر میاد که من چطور میتونستم با اون عمق به اهنگهای داریوش و گوگوش و ... گوش کنم.
تعجب میکنم.
اما قلب تنگ، گاهی باعث میشه باز همه چیز عادی به نظرت بیاد و دوباره وصل شی ...
عجیبه
و زیبا...
محکم باش رعنای من...ما را در سایت محکم باش رعنای من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 12:45